04.03.2009

Huleboeren finner ut av varmtvannet!



Altså, jeg må si at selv etter 5 år i det samme huset, betyr ikke at man kjenner alt så godt som man trudde... Etter at jeg har bod på Tunheimen, hvor man vrir krana opp for å få varmt vann... og ned for kaldt, hadde jeg glemt at det ikke var sånn på dusjen hjemme, dvs. at jeg skoldet ryggen min i dusjen i dagtidlig.... noe som viste seg å være mindre behagelig, men, man våknet virkelig fort!

Så, i dag har man vært ute med Lady, som da er min lille Cairn Terrier.
Vi gikk tur ned til glomma^^

Planene mine har nå flommet rundt det å male et bilde på en vegg jeg har på rommet^^,
Hvis noen har ideer, så kom gjerne med de!

3 kommentarer:

  1. En himmel eller noe fremtidsrelatert. Eller begge deler mikset sammen. Jeg kan se det for meg!

    SvarSlett
  2. Hmm, det blir litt abstrakt i forhold til hvordan jeg liker det, så jeg trenger noe mere objektivt i det, si et motiv, med en sånn type himmel bak seg... og, det må matche den lyse bakgrunnen da.... heh^^ dette kan bli morro^^

    SvarSlett
  3. Godt jobba med dusjen der! Haha, men jeg brenner selv veldig ofte hendene mine når jeg vasker dem fordi jeg skrur sånn at det blir altfor varmt, så jeg bør vel strengt tatt ikke si noe. ;)

    På veggen din, (hvilken vegg forresten?) kunne jeg sett for meg en mangakarakter! Eller et symbol og andre ting satt i en absurd sammenheng. -Noe som betyr noe for deg?

    SvarSlett