06.03.2009

Skuffelse


Jeg har sett en "fair share" med Animè og lest en drøss med Manga'er...
Men, det som skuffer meg, er at jeg har virkelig dettet ut av det i det siste, jeg akter å gi det en ny start... Hadde de bare lagd flere Animè-og manga'er som Rorouni Kenshin, Hunter x Hunter, Devil may cry, Naruto, Bleach osv... Jeg er på leting, og vet de finnes, de må bare oppdages...

Dette slo meg da rundt Fire natt til fredag.... Anyways, Jeg hadde nok en smålig dag hjemme i ferien, hvor det skjedde fint lite.... Sto opp sent, trente, skulle til å spille ferdig Halo wars, men til min skuffelse, hadde jeg allerede fullført det, men ikke sett den siste "Cinematic" slutten.... Så da var det over...



Senere på kvelden/natten, fikk man også muligheten til å høre på en røst som kan få et hjerte til å briste av glede...



Vel, da er det på tide å si over og ut....
AAAAaaaaaayaaaaaiaaiaiaaiaiiaiaiaiaiaaaaaaaa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar